Creativiteit & Inspiratie

Door Riny van As (Uitgeverij Mind Resetting)

IMR, Intelligent Mind Resetting,  in conceptontwikkeling en tekstschrijven

creativiteit-inspiratie
Download pdf (4mb)

Voorbeeldpagina’s

Screen Shot 2016-09-06 at 12.30.36

Door de 24 voorbeeldpagina’s die je hier kunt bekijken of afdrukken, krijg je een beeld van de inhoud en de stijl van het boek ‘Creativiteit & Inspiratie’

Prijs: € 33,50 incl btw
Verzendkosten: € 1,95
Levertijd: 3 dagen
ISBN: 978-90-817759-0-8
Formaat: 168 x 240 mm
Omvang: 176 pagina’s

Bestellen:winkelwagen-boek

te bestellen via de erkende boekhandel, bol.com, managementboek.nl, boek-plus.nl, ako.nl, libris.nlen blz.nl.

De inzichten in dit boek leren je, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatiever dichter bij jezelf te komen. In de hectiek van de communicatiebranche in deze tijd geen overbodige luxe.

Creativiteit en inspiratie zijn het resultaat van onbewuste processen en daarom het gevolg van een juiste mindset. In dit boek ga je in stappen leren hoe je die mindset creëert en daarmee tot betere concepten en teksten kunt komen. Je leert om toegang te krijgen tot je creatieve brein, het maakt je de mentale processen duidelijk om er controle op uit te kunnen oefenen.

Naast het stimuleren van creativiteit en inspiratie zul je als lezer ontdekken dat het boek je niet alleen in je werk, maar tevens privé meer controle op stemmingen geeft. Daarom zal in de toepassing ervan blijken dat het een welkome tegemoetkoming zal zijn, om in alle disciplines van management en marketingcommunicatie met meer plezier te kunnen blijven werken. En last but not least: doordat je beter leert communiceren, ontdek je met dit boek gelijktijdig hoe je makkelijker contact kunt maken en meer kleur aan de relaties in je werk én privé-leven kunt gaan geven.

Voorwoord van John van der Stam,
directeur SRM, (Stichting Reclame- en Marketingonderwijs):

Toen Riny van As mij benaderde om de betekenis van zijn filosofie (IMR, Intelligent Mind Resetting) in marketing-communicatie met mij te kunnen delen, werd ik daar om verschillende redenen bijzonder door geënthousiasmeerd. Want de essentie daarvan blijkt voor een adequate creativiteit te starten bij de persoonlijke mentale instelling van de marketeer, art director en copywriter. Hoewel er al diverse boeken over marketing-communicatie, conceptontwikkeling en tekstschrijven geschreven zijn, is in dit boek de combinatie van de individuele mindset in relatie tot een juiste procedure voor de ontwikkeling van concepten origineel. De gemiddelde marketeer is natuurlijk analytisch al goed gevoed met respectabele professionele communicatie-opleidingen, die hem vaak een succesvolle carrière kunnen bezorgen, zoals dat tenminste mijn ervaring is als directeur van de SRM.

Maar juist daardoor is er vaak geen tijd meer om individuele emotionele aspecten in het werk aandacht en ruimte te geven. Terwijl dit met name het creatieve werk en de resultaten daarvan kan vergroten. Ik was het daarom onmiddellijk met Riny eens dat de kwaliteit van creativiteit alleen kan blijven groeien door het talent in de rechterhemisfeer aandacht te blijven geven. De inzichten in dit boek leren iedere lezer, naast een stapsgewijze aanpak voor het ontwikkelen van concepten en teksten, om gelijktijdig ook creatief dichter bij zichzelf te komen.

In de hectiek van de communicatiebranche geen overbodige luxe. Het resultaat van dit boek komt voort uit een 40-jarige praktische communicatie ervaring van Riny. Hij weet in dit boek de verschillende stromingen in communicatie van de laatste decennia te combineren en te verfrissen. Met name de koppeling aan NLP en de daaruit voortvloeiende MIBAS-formule geven inzicht en een sterk pragmatische toepasbaarheid. Resultaat is er ook te behalen. Daarvoor moet je aan de slag met de vele oefeningen die in dit boek staan beschreven. Oefening baart kunst!

John van der Stam, directeur SRM, Stichting Reclame- en Marketingonderwijs